Tjennare!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (1)
Skrivet: 2010-12-06 Klockan: 02:58:13
Tjenna alla nattglada människor..
...vilket jag inte är egentligen! Men snart så där det av till Ullared med sofi och majk:) ska bli en skitskoj resa faktiskt.. Shoppa shoppa:D Vi får se vad jag kommer hem med.. Lite har jag planerat men inte allt riktigt brukar ju aldrig bli så att man följer det man sagt innan att man ska köpa iallafall! Illa egentligen!!

Lilla skrutten ligger och sover och har gjort det sedan 12 ungefär så han kommer ju vakna ungefär lagom till att vi ska ge oss iväg.. Okey måste nog väcka honom lite innan iallafall så han kan få lite mat innan:) Inte det första man vill göra på bussen ( mata en skrikande älskling).

Mn skriver mera ikväll när jag kommit hem.. :) kommer nog lite bilder då med på det jag handlat och på älskling och sofi!!

KRAAAAAM<3

Postat av: Gniztra

Svårt att hitta dina julklappar?

Gå då in på

www.gniztra.com

Här finns balla smycken,playboy saker,fake piercing,badankor m.m

Handlar du över 200kr får du en julklapp..



puss

2010-12-14 @ 17:06:15
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: