Sitter här...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-28 Klockan: 21:41:01
...Med en himla massa tankar i huvudet.. Det är nu 11veckor och 3 dagar sedan min son Majk christon Halvarsson föddes, men redan nu sitter jag och funderar på att skaffa en till ! Vissa kan tycka att det är en jätte dum idé och att man ska vänta osv, men jag känner att jag inte skulle ha några problem att ta hand om två även om det bara skulle skilja 1år emellan dom!
Charlies inställning till detta är väl ungefär att om jagblir gravid skulle det vara kul! Både han och jag vill ha flera barn oavsett om det sker nu eller om det tar ett 2 år innan det är dags igen!

Vi får se vad som händer och sker, men med all sannorlighet så kommer det att komma en till så snart jag blir gravid! Och det finns INGEN som kan övertala oss till att inte skaffa en till eller att göra abort om jag blev gravid!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: