Shopping...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-30 Klockan: 00:53:24
Hej...

Idag blev det lite shopping på stan, nämligen ett par snygga skor från Skopunkten, 499kr kostade dom och även ett par svarta stay ups från hm, 69kr. Jätte nöjd med vad jag handlade..

Sofi, jag och charlie åt mat hemma närmare bestämt jag lagade kött, bea sås och sådana där typ chipspommes, vet inte riktigt vad dom heter :D..

Vi har också varit och solat blev sammanlagt 45 min var :D.. SKIT SKÖNT:)



Sonen ligger och sover i sängen så sött och jag ska öppna en chips påse och ta det lugnt en stund sedan hoppa ner i sängen bredvid honom, himla mysigt.. Han är så söt och nu  har han börjat röra sig så himla mycket att han inte alls ligger som han gjorde när vi la honom när han vaknar :D Härligt! Nu börjar personligheterna komma fram :D

/Rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: