På pappas jobb!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-01 Klockan: 14:05:46
Halloj!

Hej alla goa och glada, nu sitter jag på pappas jobb och häckar. Har varit och lämnat en man utd adeventskalender till david och även blivit bjuden på mat.. Majk ligger och sover i bilstolen.. Super söt är han min lilla fis! Annars idag så ska jag kolla ifall jag kan få hem en julgran vilket skulle vara kul:)

Nu är redan till hudiksvall också bokad, eftersom det blir julfirande uppe hos charlies farmor.. Ska bli väldigt skoj att åka dit och se hur dom har det :) så den 21/12 åker vi dit, lång resa men mycket värd tycker jag :)

Blir kanske så att sofi kommer hem till oss med sedan, vet inte än men kanske.. Vi ska ju ockå åka till ullared på måndag. Jag, sofi och majk:)

Nu ska jag leva vidare hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: