Ny dag nya möjligheter.

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-14 Klockan: 20:27:43
Hej kära läsare!
Jaha ja visst är jag duktig på att skriva här ? :P hhaah! känner inte att jag har direkt tiden, men får passa på när det finns tid över.
Idag har vi haft folk här som dragit eloch grejer och installerat diskmaskin och tvättmaskin, skönt som fasen! Men när dom skulle borra det stora hålet blev majk så rädd att han började gråta, fy vad läskigt det var tyckte han! Men det gick bra.. Så idag har jag kört en maskin med tvätt och en maskin med disk. FINT!
Sedan var charlie i johannelund och handlade och undertiden sov jag, så himla skönt för jag känner mig inte riktigt "ohängig":P Nu är majkiboy hos charlie men jag ska strax ta honom!

Om jag kommer ihåg och hinner så kommer det upp lite bilder och även ett filmklipp senare!

Kram så länge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: