mellandags rea!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-28 Klockan: 01:23:48
Hej hopp gummisnopp!
Dagen började med att jag och charlie åte ner till stan och mötte Robert, sedan tog vi en sväng till h&m där jag handlade kläder till Majk. Det blev en jacka, en fleece jacka och byxor, en grå tröja, ett par byxor, en tröja och ett par matchande byxor. Jätte nöjd över köpen:)
Sedan gick vi till hemtex där jag köpte ett påslakarnset tillmajkiboy:) efter det gick vi till hakepi och kääkade kebab, mmmmmmums

Sen gick vi till city bowlingen och spelade lite jack vegas medan vi väntade på sofi och belinda. när dom kom så stack charlie och robert och tränade medan jag, sofi och belinda spelade bowling... Efter halva tiden vaknade majk så det blev väl inte något jätte säriöst spelande..:P

Belinda


Sofi


Jag

Sen kom charlie och robert tillbaka så då tog dom majk med hem medan vi brudar gick på stan och shoppade.. ORkar inte skriva vad jag köpte för det blev en hel del.. men är väldigt nöjd med mina köp i alla fall :D Mest nöjd är jag nog med dom nya jeanslegginsen i alla fall :D

Nu ska jag hoppa ner i sängen bredvid den underbaraste sonen i världen!


Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: