helt fel...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-30 Klockan: 21:09:30
Heej...

Min dag blev inte alls som planerad... Vaknade hur sent som helst, typ vid 12.. :/ Skulle ha ringt rörelse och hälsa idag för att kunna få sjukgymnastik för min trasiga axel/arm.. Men så blev det ju inte...

Det tog bara några timmar så fick jag en himla smärta i ryggen och magen! först hjälpte det meed att ligga ner men till slut gjorde det så ont att det inte ens hjälpt med att ligga..  Ringde sjukvårdsrådgivningen och frågade vad jag skulle göra och som vanligt fick jag till svar att jag skulle ta med värktabletter och försöka gå onkring, men huua vad lätt det är när man nästan viker sig av smärta..
Somnade i alla fall och vaknade vi 6 tiden och då var det betydligt bättre, men känner fortfarande av det.. ! jobbigt..

annars så har jag bara hunnit duscha och fixa naglarna nu på kvällen... Lite segt, men ska snart mysa lite med majk också, men just nu sitter han i pappas knä och äter mat:) muums säger han :D

Aja vet ni något skoj imorgon skicka gärna en kommentar eller likande,, hejdå 2010, in med 2011!


KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: