Detta har hänt idag!

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-12-28 Klockan: 20:54:13
Tjennare i vintermörkret!
Idag har det inte hänt speciellt mycket..!! vivaknade ganska så sent vill säga vid 10 tiden :) Majk somnade vid 9 tiden igårkväll och vaknade inte fören första gången vid 4a inatt.. :) Härlig han är min lilla grabb :) Sedan somnade vi om och vaknade vid 10 :)

När jag har stigit upp så gick jag och duschade och gjorde mig iordning medan Majk och charlie sov vidare och vid 2 så steg grabbarna upp och jag åkte iväg till Willys och handlade mat, blöjor och massor med tillägg till majk :) Muuumma!

När jag hade kommit hem från affären så lagade jag taco så det är vad vi har ätit till mat idag.. Massor med gott faktiskt! nu sitter jag här och väntar på att tvättmaskinen och diskmaskinen ska bli klara så jag kan plocka in det och hänga upp tvätten :) Majk han äter nu och är lika glad som vanligt :)

Just ja!!! Jag har ju bokat en körlektion den 26/1 sen efter det blir det att boka halkan och uppkörningen.. ska bli nica att ta körkortet faktiskt!! Wuuhoo!


Nu ska jag göra något vettigt, glöm inte att kolla alla mina fina filmer folket!
Kram och puss Rosaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: