Röstkort, vad ska man rösta på???

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (4)
Skrivet: 2010-08-31 Klockan: 13:15:59
Hej på er igen!!

Idag kom röstkoret och jag har lite beslutsångest ang vad jag ska rösta på, har varit inne och skrotat lite på olika hemsidor för att se vad dom olika partierna har att säga.. Måste läsa mera för att kunna bestämma mig om vilket parti det blir:) Har ni några tips och ideér?? Alla partierna står för så mkt olika grejor, vissa bra och andra inte lika bra enligt mig, men snart får jag ta ocg bestämma mig för den 19 ska jag infinna mig på Atlasskolan för att göra mitt första val som "vuxen" :)

Har förövrigt varit ute med hunden en sväng och även pratat med min kära mor i telefon, alltid lika trevligt att prata med henne:) Jag ska snart ta och ringa till familjerätten ang att jag och charlie ska få ett möte med dom för att få skriva på papper om att det är han som är pappan till lilla Majk:)

Nu ska jag ringa lite, ha det så bra ;)

Postat av: kalle p

sverigedemokraterna

2010-09-01 @ 16:44:09
Postat av: Anonym

sverigedemokraterna

2010-09-01 @ 16:49:56
Postat av: A

sverigedemokraterna

2010-09-01 @ 19:22:31
Postat av: jarl

sverigedemokraterna

2010-09-01 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: