Min dator....

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-08-30 Klockan: 21:02:52

...som kom förra veckan gick plötsligt sönder idag, fick blåskärm varje gång jag startade datorn.. Min kära pappa kom och hämtade datorn förut och åkte till netonnet som jag köpt den på och jag fick en ny fast nu fick jag en HP och inte LG som den andra var:P Men denna funkar med hur bra som helst:) hoppas bara inte denna går sönder med, men är nästan hundra säker på att det var ett virus som kommit in i min dator, buhu:(

Nu ska jag iallafall ta mig ett äpple, har ju lovat att lägga upp en bild på min mage i denna vecka så ska göra det senare:) entrar ju faktiskt vecka 35 idag, inte så himla långt kvar nu:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: