Fina kompisar har jag.... :)

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (2)
Skrivet: 2010-08-31 Klockan: 15:16:53
Hellu :)

Fick ett sms från eksell imorse som skrev att han var hemma i Sverige igen, kul att han hör av sig till mig så fort han är hemma :) Gulligt tycker jag. Han har köpt med sig en likör till mig.. Är så himla glad att jag har dom fina kompisar jag har :) Jätte lycklig, hihih ! Tack så mycket eksell måste jag nog få säga, ska köpa något till dig med, ska bara hitta någonting passande , :P inte lätt, hahaha! Vi får se vad det är för någon god likör:) kan ju visserligen inte smaka på den på ett tag men det gör inget, den får stå och gotta till sig lite :)

Postat av: challe-boy

mm gulligt

2010-08-31 @ 15:26:41
Postat av: Rosalie

ja, vänner är värda mycket i denna komplicerade värld!

2010-08-31 @ 15:34:48
URL: http://mammanrosaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: