En tisdag kväll :D

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-08-31 Klockan: 21:12:43
Hej hej!!

Nu är jag hemma sedan en stund, har varit på jysk, rusta m.m fast det blev inte med lilla sofi, för hon skulle vara med josefina och hon ville inte åka till jysk. Så sofi missade en rolig resa till ikano, blev mamma som hamnade som offer att följa med mig :P Men det vlev en trevlig tur!! :) Köpte en nytt täcke som var sagt, även 2 påslakarn på rea gött, det behövde vi :):) Var även en sväng på rusta  och kollade lite och på maxi handlade hem lite mat som vi behövde :) Så nu är jag glad och lycklig :)

Förövrigt har majk fortsatt trycka på men är ju ett tag kvar innan han ska komma tyvärr, flera gånger får jag stanna för det hugger till som fasiken.. Men det hör väl till antar jag! magen sjunker för varje dag som går också, så snart får jag träffa min älskade son:)

Sen så önskar jag Jennifer lycka till och hoppas på att din lilla son kommer så fort som möjligt så du slipper ha ont och behöva gå över tiden mera, Tänker på dig gumman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: