Detta hände alltså igår, tråkigt men löste sig...

Direktlänk / Allmänt / Kommentarer (0)
Skrivet: 2010-08-30 Klockan: 20:57:43

Hej...

Jaha nu har jag och charlie precis kommit hem från akuten, fick vänta lääääänge, skit träligt. Åkte upp dit för jag fått jätte ont i vaden, blev lite rädd att det kunde vara en propp. Eftersom jag är gravid kunde dom inte röntga min vad men dom tog blodprover som visade att det möjligen kunde vara en blodpropp...=( Så jag fick en spruta med blodförtunnande och dom skulle ringa tillbaks till mig för en tid imorgon att göra ett ultraljud över mina kärl i vaden.. Hoppas det inte är någon fara=)

Majk har ännu inte visat något annat än att han vill komma snart trycker nedåt och har rejäla sammandragningar hela tiden.. Hoppas han kommer snart fast ändå inte, blir jobbigt att ha en kille som är 5v för tidigt född =/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: